کاوشگر

کاوشگر

کاوشگر

کاوشگر

تفاوت بین هبلکس، کیبکس و سیلکس

کیبکس چیست؟

کیبکس نوعی بلوک سبک است که با فرمولی بسیار ساده ساخته میشود و میتواند در اندازه‌های متفاوت برای مصارف ساختمانی متفاوت استفاده شود. کارخانجات مورد تایید و معتبر، کیبکس یا همان بلوک هبلکس را از موادی همچون ماسه، سیمان، آهک، گچ و پودر آلمینویم و موادی دیگر برای هوادهی میسازند. از جمله ویژگی های بارز بلوک کیبکس نسبت به ساختمان های سنتی با آجرهای نسوز قدیمی این است که این بلوک بسیار مقاوم و آکوستیک بوده و نوعی عایق صوت است.


سیلکس چیست؟

کارخانه سیلکس با تولید بیش از ۲۰۰۰۰۰ متر مکعب در سال و با بهر گیری از برترین مهندسین وانسته نقش به سزایی در تولید و عرضه محصولات سبک بتنی استاندارد در بازار ایران داشته باشد. همچنین مجموعه سیلیس ارا، در کنار تولید بلوک های سبک AAC، تولید انواع چسب ها نظیر ، چسب بلوک AAC ، چسب کاشی و سرامیک ، پودر بندکشی و نعل درگاه را در برنامه خود دارد .

گسترش روز افزون صنعت بلوک های AAC و پاسخگویی به نیاز مشتریان نیازمند شبکهد گسترده و هدفمند فروش در سراسر ایران است که مجموعه سیلکس با اعطای عاملیت فروش و اجرا به شرکت های ذی صلاح، این امر را به خوبی محقق ساخته است .

گروه آکام ساویس ایرانیان با برند هوملکس تنها نماینده اجرایی این مجموعه در کشور و عاملیت ویژه فروش شرکت سیلیس آرا را در استان البرز دارد . این مجموعه با اشراف کامل به بازار و درک حساسیت مشتریان محترم بر اجرای اصولی و مهندسی دیوار های AAC شروع به تولید ابزار آلات اجرا و نصب و بست های ثابت ، رادیکالی ، ال و کرکره ای نموده است.



کارخانه هبلکس رضوی

شرکت هبلکس رضوی در راستای دستیابی به اهداف اساسی خود که “همانا انجام فعالیت های عمرانی و اقتصادی به منظور تحقق و اجرای پروژه های عام المنفعه و محرومیت زدایی و اشتغال زدایی می باشد”، که بکارگیری جدیدترین تکنولوژی تولید محصول AAC (بلوک های سبک هوادهی شده) در جهان، اقدام به احداث کارخانه هایی مدرن در بیرجند و مشهد نموده است. مجتمع کارخانجات هبلکس رضوی، محصولات بتن سبک اتوکلاو شده خود را بر مبنای استانداردهای ملی و استانداردهای بین المللی تولید می نماید. تمامی مراحل تولید محصول توسط آزمایشگاه مجهز کنترل کیفیت مورد ارزیابی و کنترل قرار می گیرد.


نحوه اجرای هبلکس رضوی

از جمله ویژگی‌های بارز هبلکس اره کشی، میخ کوبی، سوراخ­ کاری و یا شیارکنی است. همچنین میتوان محل عبور تاسیسات مکانیکال و الکتریکال را در بلوک های هبلکس اجرا کرد. نصب چارچوب‌­ها، درب، پنجره، اجرای تزئینات و پوشش­‌ها نیز از دیگر ویژگی های آن است. در ضمن از آنجاییکه هبلکس به بتونه کاری اضافى نیازی ندارد، میتوان آن را با طرح­هاى گوناگون معمارى هماهنگ ساخت. برای نصب هبلکس رضوی باید از ملات بسیار نازک یا همان چسب هبلکس استفاده کرد. دقت داشته باشید که ملات رج اول را باید از ملات سنتی استفاده کنید. توصیه میشود با توجه به جذب آب نسبتا زیاد بلوک­ از ملات های خشک آماده مخصوص که بدین منظور تولید شده اند استفاده شود مقدار آب مورد نیاز برای دستیابی به روانی و کارائی مناسب ، طبق توصیه تولید کننده ملات خشک آماده تنظیم شود .


بلوک هبلکس اردکان

کارخانه هبلکس اردکان یزد قابلیت تولید تمامی ملات های رایج در صنعت ساختمان سازی و صنعتی را با ظرفیت ۳۰ تن در ساعت داشته و کلیه ماشین آلات موجود در این طرح فول اتوماتیک و ابزار دقیق بالا بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی بوده و بر اساس استانداردهای روز دنیا و اروپا طراحی شده است و تمامی نیاز های ساختمانی و صنعتی ایران را پوشش می دهد. همواره مدیریت این کارخانه سعی بر ایجاد یک نوع کارخانه متفاوت با محصولات متفاوت و برتر در ایران جهت پوشش کلیه مصارف ساختمانی و صنعتی داشته است.


آیا میدانید هوملکس چه خدماتی ارائه میدهد؟

هوملکس در سال ۱۳۹۷ به عنوان یک سیستم توانمند، پویا و یک سازمان یادگیرنده به منظور فروش محصولات کارخانجات اردکان و اجرای استاندارد و دقیق کلیه محصولات این کارخانجات تاسیس گردیده است. کارخانجات اردکان مجموعه بزرگی شامل:

در این راستا هوملکس مفتخر است فروش محصولات برتر و با کیفیت این مجموعه معظم را با استفاده از کارآمدترین روش های روز دنیا انجام دهد و بر این باشد تا با مدرن ترین تکنولوژی و با آخرین ضوابط اجرائی ساختمان، نمونه ای منظم، کارآمد و مثال زدنی از اجرای دقیق و مهندسی باشد، به گونه ایی که فعالیت های خود را تبدیل به ضوابطی بومی نماید و به صورت رسانه های مکتوب و یا تصویری بر همگان عرضه دارد. و گامی هر چند کوچک جهت بومی سازی دانش جهانی بردارد.