کاوشگر

کاوشگر

کاوشگر

کاوشگر

لوازم ام وی ام

لوازم یدکی ام وی ام

خودرو ام وی ام جزو خودرو های مدرن و شیک محسوب می شود که ظاهر زیبای آن مطابق سلیقه هر ایرانی است و می توان گفت دلیل محبوبیت خودرو MVM در درجه اول شکل ظاهری زیبای آن و در درجه دوم کیفیت ساخت و کارایی عالی آن است که باعث شده همه آن را دوست داشته باشند.

از آنجایی که تعداد  لوازم ام وی ام بسیار گسترده تر از هر ماشین دیگری است اما جای نگرانی نیست چرا که شما در فروشگاه لوازم یدکی ام وی ام که متعلق به شرکت ماشین نو می باشد هر نوع قطعه ای را که مورد نیازتان است، خواهید یافت.صاحبان ماشین ام وی ام به دلیل تجربه داشتن یک گیربکس نرم، ضریب دنده های عالی توانسته اند معنای واقعی رانندگی را بچشند. گیربکس 5 سرعته ام وی ام که دارای یک دنده به سمت عقب می باشد

توانایی این را دارد که با کمک منطق فازی که به آن مجهز است به طور خودکار دنده را تعویض کرده سپس فشار گردش روغن و عبور روغن از خنک کننده را به طور دقیق کنترل کند تا تجربه یک رانندگی لذت بخش را به شما هدیه دهد.خودرو ام وی ام مقام اول را در آزمایش C-NCAP دریافت کرده است همچنین از دیگر نقاط قوت آن می توان به سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی آن اشاره نمود. این ماشین نسبت به هم رده های خود بی شک بهترین است چرا که نسبت به حجم و اندازه اش، این خودرو دارای موتوری با حجم 2 لیتر و قدرت 139 اسب بخار است!

این خودرو باکلاس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است که از فضایی باز و جادار تشکیل شده و همچنین صندلی های آن طوری ساخته شده که مناسب برای ساعت ها سفر طولانی است بدون اینکه سرنشینان آن احساس خستگی کنند.

 ام وی ام ایکس 33

از آپشن های خودرو ام وی ام ایکس 33 می توان به مواردی چون داشتن سانتروف، شیشه و آینه های برقی، رینگ های آلومینیومی 16 اینچی، تهویه مطبوع، تودوزی چرم صندلی ها، کروز کنترل ترمز ضد قفل و دو عدد کیسه هوا اشاره کرد. این امکانات در نسخه جدید خودرو MVM X33 وجود دارد.

ام وی ام X33 چینی با موتوری 6/1 لیتری و دارای قدرت 125 اسب بخار در 6150 دور در دقیقه و همچنین قدرت حداکثری گشتاور 160 نیوتن متر از 3900 دور بر دقیقه تشکیل شده ناگفته نماند که خودرو های چینی معمولا دارای لوازم یدکی گسترده ای هستند که در هر کشوری جز چین کمی دشوار یافت می شود .

 ام وی ام 315

این خودرو جزو خودرو های قدیمیه کشور چین محسوب می شود که با نام خودرو چری فالوین 2 آن را می شناسند و در سال 2009 به خط تولید چری افزوده شد و در سال 1391 وارد بازار ایران شد که آن را با نام خودرو ام وی ام 315 می شناسند. در ابتدای تولید این محصول در چین به دو مدل هاچ بک و سدان لیفت بک ساخته میشد اما این اواخر تولید سدان لیفت بک آن متوقف شده و تنها مدل هاچ بک تولید و عرضه می گردد.

ام وی ام 110

خودرو ام وی ام 110 به دلیل داشتن ابعاد بسیار کوچک بیشتر به سلایق بانوان نزدیک است و معمولا بانوان هستند که میل به خرید این خودرو را دارند. ابعاد کوچک این خودرو مناسب برای شهر های شلوغ و پر تردد است که هنگام ترافیک یا پارک کردن، این خودرو بسیار آسان تر از خودرو های دیگر عمل می کند، بنابراین اگر در شهر شلوغی مانند تهران زندگی می کنید و به دنبال یک ماشین متوسط هستید که بتوان در ترافیک راحت تر با آن تردد کرد ما به شما خودررو ام وی ام 110 را پیشنهاد می کنیم.

این خودرو در کشور چین با نام چری QQ شناخته شده و بیش از 10 سال است که وارد بازار ایران شده است. خودرو MVM 110 کپی شده خودرو دوو ماتیز است که به تازگی نسخه جدید این ماشین با نام ام وی ام 110 تولید و عرضه شده است.

از بابت لوازم ام وی ام 110  می توان گفت قطعات آن از کیفیت مناسبی برخوردار است اما خیلی مدرن نمی باشند اما در کل می توان برای رفت و آمد در شهر های شلوغ و پر تردد روی آن حساب کرد اما خیلی مناسب رفت و آمد های بین شهری نمی باشد.

قیمت لوازم یدکی ام وی ام

قیمت لوازم یدکی ام وی ام

امروزه با بوجود شرابط سخت اقتصادی که در کشور ما در جریان است، به جرات میتوان گفت که قیمت لوازم یدکی برای هر فردی با هر سطح درآمدی مسئله‌ای جدی محسوب میشود. البته از حق نگذریم باید اعتراف کرد که در بازار ایران و قطعات یدکی مصرفی موجود شاید ثبات قیمتی وجود نداشته باشد، اما ظهور سایت‌های اینترنتی و ارتباط آسان با شرکت وارد کننده یا تولید کننده قطعات این مسئله را کمی مرتفع کرده است.

با مراجعه به قسمت فروشگاه و انتخاب مدل ماشین خود میتوانید به راحتی و با خیال آسوده فرآیند استعلام قیمت و خرید اینترنتی قطعات یدکی ام وی ام را انجام داده و قطعه مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. البته با افزایش سطح آگاهی خود و با دانستن این مسئله که کدامیک از لوازم یدکی ام وی ام موجود به چه نحوی کار میکند، تعویض میشود یا اینکه حتی چه زمانی باید تعویض شود میتوان همزمان با کمتر شدن قیمت تعمیر و نگهداری ام وی ام شما به افزایش سطح ایمنی آن نیز کمک کند.

میدان قزوین - غرب تهران یا تهرانپارس - بازار یا بالاخره بابل …؟

خیلی از افراد اعتقاد دارند که برای خرید هر نوع محصولی باید و باید به محل یا مرکز اصلی آن رجوع کرده و پس از کلی بررسی و بالا و پایین کردن بازار، فروشنده‌ها و قیمت محصول را با چشم دیده، آن را لمس کرده و پس از تایید آن را خریداری کنند. این روند کاملا درست اما نه برای عصر تکنولوژی بلکه برای ۵۰ سال پیش و داد و ستدهای آن زمان کارایی دارد. امروز با چند کلیک ساده میتوانید قیمت هر محصولی را در هرجایی از ایران بررسی و خرید کنید. قطعات یدکی ام وی ام نیز از این قائده مستثنی نیست.

امروز دیگر قیمت فروشگاه‌های لوازم یدکی ام وی ام در میدان قزوین با فروشگاه های غرب یا شرق تهران یا هر شهر دیگری عملا تفاوتی ندارد و چه بسا بدون مراجعه حضوری زمان، انرژی و هزینه کمتری نیز از شما خواهد گرفت. تصور کنید به یک پوسته سپر نیاز دارید، بنظر شما درست است که به بازار بروید چند ساعتی صرف رفت و آمد و پرسش و جستجو کنید و در صورت خرید آن پوسته سپر با آن حجم زیاد را چگونه به منزل یا تعمیرگاه خواهید برد؟

نمایندگی مجاز فروش لوازم یدکی شرکتی مدیران خودرو، عاملیت 5072 سعید حسن پور، اولین فروشگاه مجاز قطعات یدکی خودروهای ام وی ام و لوازم یدکی چری در شمال ایران می باشد. این فروشگاه در سال 1384 در امر فروش انواع قطعات یدکی خودروهای چینی در استان مازندران و در شهر بابل تأسیس گردید و در سال 1397 اقدام به اخذ عاملیت از شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز نمود. به پشتوانه سوابق در فروش قطعات یدکی، این عاملیت توانسته سهم بزرگی در قطعات اصلی خودروهای ام وی ام و چری در بازار ایران کسب نماید. باتوجه به رسالت این فروشگاه مبنی بر جلب رضایت مشتریان در فروش انواع قطعات یدکی این خودروها، تمامی قیمت ها طی سیاست اجرایی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو بوده و گاهاً در فروش عمده نیز مشتریان با تخفیف های چشم گیری مواجه می شوند. ضمانت اجرایی فعالیت ما در این عرصه اصالت کالا و تحویل در اسرع وقت در محل می باشد. مشاوره فنی، ارسال قطعه به تمام نقاط کشور، استعلام قیمت و سفارش گذاری بر اساس نیاز مشتریان از جمله امور مربوط به فروشگاه ما می باشد.