کاوشگر

کاوشگر

کاوشگر

کاوشگر

هبلکس - بلوک aac - هبلکس رضوی

هبلکس چیست:

هبلکس یک محصول ساختمانی قدرتمند، همه کاره، با کارآمدی بسیار بالاست که از بتن هوادهی اتوکلاو شده یا همان Autoclaved Aerated Concrete ساخته شده است. شرکت هوملکس به عنوان یکی از تولیدکنندگان بلوک در ایران، در سال ۱۳۹۷ به عنوان یک سیستم توانمند، پویا و یک سازمان یادگیرنده به منظور فروش محصولات بلوک سبک و اجرای استاندارد و دقیق تاسیس گردیده است. کافیست با نگاهی مختصر به سوابق درخشان شرکت در این چند سال، به سطح بالای کیفیت محصولاتی که تولید و به بازار عرضه شده پی ببرید.


در بازار ایران در نوع بلوک و پانل های دیواری تولید و به مشتریان ارائه میشود که استفاده از آنها در ساخت و ساز براحتی امکان پذیر بوده که علارغم افزایش سرعت ساخت زندگی در ساختمان را نیز راحت‌تر و مناسب‌تر میکند. جالب است بدانید که پانل های دیواری هبلکس حاوی ماده‌ی تقویت کننده‌ای از فولاد است که عملا از خوردگی دیوار در گذر زمان و در مواجه با مواد دیگر جلوگیری میکند. همچنین از این پانل ها برای دیوارها، کف ها و دیوارها و روکش‌های خارجی در طیف وسیعی عرضه میشوند.


بلوک AAC چیست:

بلوک aac در واقع از عبارت Autoclaved Aerated Concrete می‌آید و به نوعی از بتن سبک گفته میشود که در زمان تولید در دستگاهی به نام اتوکلاو قرار میگیرد. این نوع بلوک را با نام هایی همچون بلوک هبلکس، سیپورکس یا بلوک اتوکلاو شده و یا بلوک سبک که این اسامی نیز مرتبط با اتوکلاو شدن بلوک میباشد، در بازار و صنعت ساخت و ساز میشناسند.

بلوک ها یا پانل های پخت شده از بتن هوادهی اتوکلاو شده با ملات بستر نازک یا به عبارتی چسب هبلکس بهم متصل می شوند. از بلوک aac میتوان برای دیوارها، کفها و سقف ها استفاده کرد. بلوک aac در عین داشتن وزنی بسیار ناچیز در اصل نوعی عایق صوتی و حرارتی عالی و کارآمد نیز محسوب میشود. همچنین قابل ذکر است که مانند تمام مواد و فرآورده‌های سیمانی، کاملا مستحکم بوده و در برابر آتش از خود مقاومت نشان میدهد. برای اینکه دوام و کارایی آن را افزایش دهیم میبایست در مرحله نهایی، نوعی پوشش مانند یک گچ اصلاح شده با پلیمر، سنگ طبیعی یا ساخته شده، و یا سایدینگ به بلوک aac اضافه کنیم


هبلکس رضوی:

هبلکس رضوی نوعی بلوک یا بتن سبک است که با فرمولی بسیار ساده ساخته میشود و میتواند در اندازه‌های متفاوت برای مصارف ساختمانی متفاوت استفاده شود. کارخانجات مورد تایید و معتبر، این محصول را از موادی همچون ماسه، سیمان، آهک، گچ و پودر آلمینویم و موادی دیگر برای هوادهی میسازند. از جمله ویژگی های بارز بلوک هبلکس رضوی نسبت به ساختمان های سنتی با آجرهای نسوز قدیمی این است که هبلکس بسیار مقاوم و آکوستیک بوده و نوعی عایق حرارتی محسوب میشود و به همین خاطر دیگر نیازی به نصب و استفاده از عایق‌های دیگر در دیوارها نیست. همچنین بدلیل وزن سبک، نوع و اندازه‌ای که دارد میتواند به راحتی و در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن نصب و راه اندازی شود. در اصل نوعی ماده‌ی ساختمانی همه کاره است که میتواند کاربردهای بسیار زیادی در ساخت و ساز داشته باشد و میتوان به عنوان دیوارهای داخلی و خارجی خانه‌ها گرفته تا آپارتمان‌ها و ساختمان های تجاری و سازه‌های شهری استفاده کرد.