کاوشگر

کاوشگر

کاوشگر

کاوشگر

قیمت لوازم یدکی ام وی ام

قیمت لوازم یدکی ام وی ام

امروزه با بوجود شرابط سخت اقتصادی که در کشور ما در جریان است، به جرات میتوان گفت که قیمت لوازم یدکی برای هر فردی با هر سطح درآمدی مسئله‌ای جدی محسوب میشود. البته از حق نگذریم باید اعتراف کرد که در بازار ایران و قطعات یدکی مصرفی موجود شاید ثبات قیمتی وجود نداشته باشد، اما ظهور سایت‌های اینترنتی و ارتباط آسان با شرکت وارد کننده یا تولید کننده قطعات این مسئله را کمی مرتفع کرده است.

با مراجعه به قسمت فروشگاه و انتخاب مدل ماشین خود میتوانید به راحتی و با خیال آسوده فرآیند استعلام قیمت و خرید اینترنتی قطعات یدکی ام وی ام را انجام داده و قطعه مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. البته با افزایش سطح آگاهی خود و با دانستن این مسئله که کدامیک از لوازم یدکی ام وی ام موجود به چه نحوی کار میکند، تعویض میشود یا اینکه حتی چه زمانی باید تعویض شود میتوان همزمان با کمتر شدن قیمت تعمیر و نگهداری ام وی ام شما به افزایش سطح ایمنی آن نیز کمک کند.

میدان قزوین - غرب تهران یا تهرانپارس - بازار یا بالاخره بابل …؟

خیلی از افراد اعتقاد دارند که برای خرید هر نوع محصولی باید و باید به محل یا مرکز اصلی آن رجوع کرده و پس از کلی بررسی و بالا و پایین کردن بازار، فروشنده‌ها و قیمت محصول را با چشم دیده، آن را لمس کرده و پس از تایید آن را خریداری کنند. این روند کاملا درست اما نه برای عصر تکنولوژی بلکه برای ۵۰ سال پیش و داد و ستدهای آن زمان کارایی دارد. امروز با چند کلیک ساده میتوانید قیمت هر محصولی را در هرجایی از ایران بررسی و خرید کنید. قطعات یدکی ام وی ام نیز از این قائده مستثنی نیست.

امروز دیگر قیمت فروشگاه‌های لوازم یدکی ام وی ام در میدان قزوین با فروشگاه های غرب یا شرق تهران یا هر شهر دیگری عملا تفاوتی ندارد و چه بسا بدون مراجعه حضوری زمان، انرژی و هزینه کمتری نیز از شما خواهد گرفت. تصور کنید به یک پوسته سپر نیاز دارید، بنظر شما درست است که به بازار بروید چند ساعتی صرف رفت و آمد و پرسش و جستجو کنید و در صورت خرید آن پوسته سپر با آن حجم زیاد را چگونه به منزل یا تعمیرگاه خواهید برد؟

نمایندگی مجاز فروش لوازم یدکی شرکتی مدیران خودرو، عاملیت 5072 سعید حسن پور، اولین فروشگاه مجاز قطعات یدکی خودروهای ام وی ام و لوازم یدکی چری در شمال ایران می باشد. این فروشگاه در سال 1384 در امر فروش انواع قطعات یدکی خودروهای چینی در استان مازندران و در شهر بابل تأسیس گردید و در سال 1397 اقدام به اخذ عاملیت از شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز نمود. به پشتوانه سوابق در فروش قطعات یدکی، این عاملیت توانسته سهم بزرگی در قطعات اصلی خودروهای ام وی ام و چری در بازار ایران کسب نماید. باتوجه به رسالت این فروشگاه مبنی بر جلب رضایت مشتریان در فروش انواع قطعات یدکی این خودروها، تمامی قیمت ها طی سیاست اجرایی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو بوده و گاهاً در فروش عمده نیز مشتریان با تخفیف های چشم گیری مواجه می شوند. ضمانت اجرایی فعالیت ما در این عرصه اصالت کالا و تحویل در اسرع وقت در محل می باشد. مشاوره فنی، ارسال قطعه به تمام نقاط کشور، استعلام قیمت و سفارش گذاری بر اساس نیاز مشتریان از جمله امور مربوط به فروشگاه ما می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد